gimnastica-prenatala-onegym-galati@4x

Ești viitoare mămică? Iată 6 motive să începi gimnastica prenatală la ONEGYM!

Probabil știi deja că exercițiile fizice sunt benefice pentru sănătatea ta, însă ele sunt și mai importante atunci cand ești în perioada prenatală. De aceea, instructorul Marilena Zaharia de la ONEGYM For Everyone a pregătit pentru toate viitoarele mămici antrenamente complete de gimnastică prenatală.

Iată 6 motive pentru care să încerci aceste exerciții:

1. Boost de energie

Sarcina te poate stoarce de energie, însă gimnastica prenatală te va ajuta enorm în a face față task-urilor zilnice, pentru că îmbunătățește funcțiile sistemului cardiovascular și relaxează mușchii tensionați.

2. UȘUREAZĂ DURERILE PELVINE ȘI DE SPATE

După cum bine știi, sarcina pune presiune pe zona lombară și pelvină, creând un disconfort destul de greu de suportat, mai ales în ultimul trimestru de sarcină. Exercițiile de gimnastică prenatală te pot ajuta în a suporta mai ușor acest disconfort, cu un minim de efort.

 3. Gimnastica prenatală Te pregătește pentru naștere

Prof. Dr. Virgiliu Ancar specifică în cartea de Obstetrică adresată viitorilor medici : “În timpul travaliului, efortul depus de mamă este impresionant, fiind comparabil cu o ascensiune la 2000 m sau alergarea unui maraton. Efortul depus este deosebit de mare, în special dacă este un efort depus fără antrenament, organismul femeii pregătindu-se din mers și trebuie să se adapteze rapid necesităților crescute. De aici rezultă importanța deosebită a unei pregătiri a mamei pe tot parcursul sarcinii, cu efectuarea exercițiilor de respirație și pregătirea psihologică a acesteia. […] Adaptările materne în travaliu sunt pregătite de adaptările organismului matern pe tot parcursul sarcinii.”

4. Recuperare mai rapidă după naȘtere

Exercițiile făcute în timpul sarcinii te vor ajuta inclusiv să scurtezi perioada de lăuzie și să revii la silueta inițială într-o perioadă mai scurtă de timp.

5. riscurile unor complicații la naștere Scad

Studiile dovedesc că gimnastica prenatală poate scădea riscurile de a dezvolta diabet gestațional, preeclampsie sau necesitatea nașterii prin cezariană.

6. Te ajută să dormi mai bine

Odată cu evoluția sarcinei, găsirea unei poziții confortabile de dormit poate fi o adevarată provocare. Exercițiile fizice te pot solicita suficient de mult încât să te inducă într-o stare de relaxare și nevoie de odihnă.

Sperăm că aceste motive sunt suficiente și vei începe chiar acum exercițiile de gimnastică prenatală! Marilena Zaharia te așteaptă la ONEGYM să le încerci!

Atenție: PENTRU PARTICIPAREA LA CLASELE DE GIMNASTICĂ PRENATALĂ ESTE NECESAR ACORDUL MEDICULUI GINECOLOG, acestea fiind recomandate începând din al doilea trimestru de sarcină!