Pilates Galati

Ce este Pilates și ce beneficii îți aduce?

Ți-ai dorit vreodată să încerci clasa Pilates, dar nu știi exact ce implică și dacă ar fi potrivit pentru tine? Citește mai departe acest articol și găsește răspunsurile celor mai frecvente întrebări pe care le poți avea despre Pilates.

Antrenorii ONEGYM For Everyone te vor ajuta să înțelegi ce este Pilatesul, originile sale și ce beneficii pentru sănătate îți poate aduce.

Ce este Pilates?

Pilatesul este o metodă de practicare a exercițiilor fizice care se concentrează pe dezvoltarea zonei denumite “PowerHouse”/ core-ul din fitness, dar și asuplizează, te educă să adopți o postură corectă cu o coloană alungită, care respectă curburile fiziologice ale acesteia și te învață să respiri corect. Metoda Pilates e safe, riscul de accidentare fiind foarte scăzut. Dacă inițial exercițiile pot părea simple, în momentul în care înțelegi cum funcționează respirația atunci când faci efort, vei simți mișcarea exact cum trebuie executată, iar exercițiile nu vor mai părea banale.

De asemenea, Pilatesul se concentrează și pe conexiunea minte-corp. În timp ce execuți diferitele exerciții de Pilates, mintea ta trebuie să fie conștientă constant de respirație și de modul în care corpul tău se mișcă.

Această formă de exerciții a fost dezvoltată de Joseph Pilates. El a inventat Pilates ca un program de exerciții pentru dansatori și soldați pentru că credea cu tărie că sănătatea fizică și psihică sunt strâns legate. Rezultatele practicării acestei discipline au demonstrat că avea perfectă dreptate!

Cine poate practica Pilatesul?

Pilatesul este recomandat tuturor: tineri, adulți, sportivi, seniori, femei însărcinate, cât și femei care au născut recent.

BeneFIciile practicării Pilates?

• Mărește rezistența fizică la efort și capacitatea pulmonară;

• Întărește musculatura, fără a o dezvolta exagerat;

• Creează un corp alungit, tonifiat cu coapse suple și abdomen plat;

• Îmbunătățește flexibilitatea musculară și mobilitatea articulară;

• Ameliorează durerile de spate și alte boli cronice;

• Poate fi făcut de către femeile însărcinate, dar este la fel de eficient și pentru tinere care au devenit mame.

Cât de des trebuie practicat Pilatesul?

Ritmul recomandat este de 2, 3 ședințe pe săptămână a câte 45-60 minute. Sesiunile încep cu exerciții de respirație. Apoi continuă cu exercițiile pentru  toate grupele mari musculare. Acestea sunt urmate de stretching, pentru detensionarea zonelor și evitarea febrei musculare.

Exercițiile par simple, însă mușchii se antrenează intens, lucrând simultan mai multe grupe musculare. După fiecare exercițiu, Gizem a avut grijă să ne relaxăm prin stretching, astfel încât febra musculară să se instaleze cât mai puțin.

Program Pilates ONEGYM For Everyone?

  • Luni, Miercuri, Vineri – ora 13.00 – Trainer Marilena Zaharia
  • Marți, Joi – ora 11.00 și 16.00 – Trainer Aura Spînu
  • Luni, Miercuri – ora 21.00 – Trainer Aura Spînu

Dacă timpul tău liber nu corespunde cu orarul claselor de Pilates sau dacă îți dorești un program strict conceput pentru nevoile tale poți încerca ședințele de Private Pilates! Te așteptăm la sală!