INTERVAL@4x

INTERVAL este noua clasă susținută de Mihaela Gheba la ONEGYM For Everyone!

Vrei să crești rezistența și capacitatea cardiovasculară? Îți place clasa Aerobic, dar simți că nu sunt punctul tău forte coregrafiile? Atunci îți propunem să testezi noua clasă INTERVAL susținută de Mihaela Gheba la ONEGYM For Everyone! Nu uita că pe 15 și 16 septembrie ai acces gratuit în cadrul Cross Box Challenge(click pentru mai multe detalii).
Sportivii apelează la acest tip de antrenament de ani de zile pentru a spori performanța, însă nu trebuie să fii atlet de elită pentru a beneficia de avantajele antrenamentului INTERVAL. Aceasta clasă este potrivită atât începătorilor, cât și celor avansați. Secretul este să stabiliți încă de la început rezultatele dorite.

Ce este antrenamentul INTERVAL?

Spre deosebire de antrenamentele care păstrează același ritm și intensitate cardio pe toată durata lor, clasa INTERVAL implică alternarea exercițiilor de intensitate mare cu perioade de odihnă scurte. Vârfurile de intensitate crescută ating pragurile aerobice şi anaerobice. Zona de antrenament a Heart Rate-ului este între 65% şi 85% maximum. Acest lucru îți va permite să lucrezi mai mult într-o perioadă mai scurtă de timp și îți va garanta rezultate vizibile, indiferent dacă vrei să slăbești sau să tonifiezi musculatura. Un alt plus al antrenamentelor INTERVAL este că funcționează pentru toate tipurile de exerciții, fie ele dedicate începătorilor sau avansaților.

Care sunt BENEFICIILE clasei INTERVAL?

– Crește rezistența – clasa INTERVAL pregătește inima pentru a pompa mai mult sânge, făcând toate celelalte antrenamente mult mai ușor de executat în timp, datorită creșterii rezistenței

– Timp mai scurt pentru antrenamente – dacă nu ai prea mult timp de petrecut în sală, antrenamentele INTERVAL îți vor permite să obții rezultatele dorite într-o perioadă mai scurtă de timp

– Accelerează metabolismul – clasa INTERVAL îmbunătățește arderea caloriilor

– Mai multă distracție – antrenamentele INTERVAL sunt mult mai variate si mai interactive

– Scazi în greutate – studiile arată că antrenamentul de tip interval, executat chiar și la o intensitate moderată, poate arde mai multă grăsime față de alt tip de antrenament

Cum se desfășoară clasa INTERVAL?

Se începe cu 7-10 minute de încălzire. Apoi urmează un interval de exerciții cu gantere, discuri, bară cu greutăți sau benzi elastice. Partea de tonifiere este, în general, mai lungă decât cea cardio. Apoi din nou câteva minute de sărituri, “coreene”, alergare. Și iarăși lucrăm o grupă musculară – genuflexiuni, fandări alternative. Cardio, din nou. Exerciții pentru brațe, spate și piept. Și iarăși cardio. La final, cand crezi ca s-a terminat, urmează abdomenele. Câte? Multe! Și incheierea fabuloasa cu un joc de planșe. De cool-down si stretching te bucuri in ultimele 5-10 minute.