crossbox

La CrossBox folosim termeni de care te vei îndrăgosti!

Pentru unii dintre adepții mișcării, CrossBox este o clasă foarte apreciată, în timp ce pentru alții ritmul acesteia depășește preferințele personale. Indiferent în ce categorie te afli trebuie să știi că impactul CrossBoxului asupra sănătății este unul incontestabil și că rezultatele aduse asupra corpului și minții pot depăși orice barieră. În plus, CrossBox este mai mult decât un sport și reprezintă ceea ce mulți numesc un stil de viață prin care înveți să fii într-o permanentă provocare cu limitele proprii și înveți să fii mai bun, mai dedicat, mai sănătos.

Indiferent în ce categorie te afli îți recomandăm să încerci această clasă GRATUIT în fiecare Miercuri(ora 10.00) și Sâmbătă(ora 11.00), iar pentru a o înțelege pe deplin iată o parte din termenii folosiți în timpul antrenamentelor CrossBox:

WOD: “Antrenamentul zilei” este antrenamentul efectuat la clasa CrossBox într-o anumită zi. Poți găsi fiecare WOD OF THE DAY în aplicația ONEGYM For Everyone sau la recepție;

AMRAP: “As Many Reps/Rounds as Possible” sau „Cât mai multe repetări posibile”.  Antrenamentele AMRAP pot varia și te vor provoca să execuți cât mai multe repetări dintr-o serie de mișcări într-un anumit timp alocat. Doar fii atent să nu pierzi numărul repetărilor;

FOR TIME: Verifică cât ești de rapid față de restul participanților la CrossBox prin măsurarea timpului de execuție al unui exercițiu. Deși nu toate exercițiile pot fi contorizate, protocolul este renumit pentru a te ajuta să îți depășești limitele și a te întrece cu restul participanților;

SCORE: Indică numărul total de repetări efectuate în timpul unui anumit antrenament;

ATG: Ass to Grass – folosită la genuflexiuni, înseamnă o genuflexiune făcută până jos;

DU: Double Under – când sari coarda, permite-i să treacă pe sub picioarele tale de două ori în timpul aceleiași sărituri;

PISTOL: folosită la genuflexiuni; faci genuflexiuni într-un singur picior;

C&J: Clean and jerk – ridici haltera de pe pământ, o pui pe umeri, îți păstrezi echilibrul, apoi o ridici deasupra capului. La final, o pui din nou pe sol;

DNF: Did Not Finish – nu ai terminat;

PR: Personal record – record personal;

RM: Repetition maximum. 1RM este maximul pe care îl poți ridica într-o repriză, 10 RM este maximul pe care îl poți ridica de 10 ori;

BOX JUMP: un exercițiu popular la CrossBox prin care execuți sărituri pe cutie

BURPEES: Este un exercițu specific CrossBoxului care se execută astfel: din poziția drept execuți o săritură, apoi te așezi în poziție ghemuit, execuți o extensie a hipului, apoi te culci la pământ. Te ridici printr-o flotare, flesezi hipul, apoi te ridici în picioare treci în poziţia de flotare şi execuţi flotarea, apoi printr-o mişcare bruscă (salţi picioarele) revii în poziţia dinainte de flotare și îl termini exerciţiul printr-o săritura explozivă din genuflexiune;